Vacature 15d357 Service Manager

15d357 Service Manager in s-Gravenhage

Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) - Logius Service Manager

Service Manager

Info

Functie

Service Manager

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

13:00

Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Wil jij een sleutelrol vervullen in het faciliteren van veilige en moeiteloze communicatie tussen burgers, bedrijven en de overheid? Logius biedt deze mogelijkheid met oplossingen zoals DigiD en MijnOverheid. In onze dynamische technologische omgeving is de rol van een Service Manager net zo dynamisch. Ben jij klaar om deel uit te maken van een organisatie waar de belangen groot zijn en het speelveld ontzettend interessant is?

Achtergrond opdracht
Nederland digitaliseert; burgers en bedrijven kunnen online steeds vaker 24x7 terecht bij publieke organisaties. Logius zorgt ervoor dat digitale dienstverlening voor publieke dienstverleners beschikbaar is en helpt hen deze zo in te richten dat burgers en bedrijven betrouwbaar en eenvoudig zaken kunnen regelen. Logius verbindt publieke en private organisaties door wensen en om te zetten in betrouwbare oplossingen. Om dit te bereiken wordt het gesprek gevoerd met eindgebruikers, klanten en opdrachtgevers. Samen zorgen wij voor een digitale overheid die werkt voor iedereen. De wensen en van mensen en organisaties veranderen voortdurend, ook ten aanzien van de digitale overheid. Daarom wil Logius diensten ontwikkelen met oog voor de eindgebruiker (burgers en bedrijven) en deze aanbieden op een manier die past bij het tempo van een samenleving die nooit stilstaat. Dit doet Logius door:
- Regie te voeren


Uitsluitend Nederlandstalige cv's indienen met een max van 5 pagina's. Professional ITSM Alignment of IT and the Business (ISO 2000); ITIL Service Design; ITIL Service Offerings and Agreements ITIL V4 Foundation Ervaring met ticketbeheersysteem JIRA en het bijbehorende Confluence Ervaring met ketensturing (denk hierbij aan externe- en interne leveranciers, affnemers en belanghebbenden Afgeronde hbo-opleiding met academische werk en denkniveau Ervaring in soortgelijke rol als servicemanager (5 jaar) Je hebt ervaring met Agile DevOps SIAM en ITIL bij voorkeur met certificering (3 jaar)

Functie:service manager
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. 15d357 Service Manager HeadFirst Group 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures