Ben jij de administratieve duizendpoot die onze klanten een glimlach bezorgt? Bij Dranken krijg je de kans om te ondernemen in je eigen functie! Terwijl je de belangrijke hoofdtaken oppakt, bepaal jij zelf hoe uitdagend je werk wordt. Je komt terecht in een familiebedrijf met een kantoor vol heerlijke wijnen om de hoek. Klinkt dit als jouw ideale baan? Lees dan snel verder!
Als administratief medewerker in Den Haag ben je verantwoordelijk voor het verwerken van orders en het opmaken en versturen van facturen. Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en bent daarmee het visitekaartje van Dranken. Tot jouw taken behoren onder andere:
Hoe ziet jouw werkdag eruit als administratief medewerker?
Je dag begint om half 9 met het verwerken van de laatste orders. Al snel stromen de telefoontjes binnen van klanten die vragen hebben over hun leveringen of extra bestellingen willen plaatsen. Jij bent het eerste aanspreekpunt en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Je ontvangt gasten met een glimlach, handelt e-mails af en schakelt moeiteloos tussen administratieve taken en klantcontact. In de zomermaanden is het extra druk met leveringen aan strandtenten en terrassen. Sommige klanten kunnen soms wat ongeduldiger zijn, vooral als de zon schijnt en de terrassen gevuld zijn. Jij houdt het hoofd koel en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, ook tijdens deze piekmomenten.
Vanleersum
Over Dranken:
Ons familiebedrijf begon ruim 40 jaar geleden als wijnhandel in Scheveningen. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een drankengroothandel voor horeca, strandtenten, sportverenigingen en andere grootverbruikers. Onder leiding van de tweede generatie, de broers Tim en Bo, streven we voortdurend naar verbeteringen en innovaties om onze klanten te blijven verrassen. Wij leveren een compleet assortiment van wijnen, bieren, gedistilleerd, frisdranken, zuivel, koffie en relatiegeschenken. Ons eigen logistieke team zorgt voor snelle en correcte leveringen vanuit ons centraal gelegen magazijn.
Binnen ons bedrijf werk je nauw samen met de eigenaren en een klein team van collega's op kantoor en in de logistiek. Ons bedrijf onderscheidt zich door de familiaire sfeer en korte lijnen. Dit zorgt voor een hechte band en een groot gevoel van verantwoordelijkheid binnen ons team. Bij Dranken krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen in een veelzijdige rol binnen een groeiend bedrijf.
Functie-eisen:
Wat bieden wij jou:
Wil jij deel uitmaken van ons bijzondere bedrijf en ben je enthousiast geworden?
Tiber 88-90 2491 DK Den Haag | | | (Logistiek direct)
Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 06-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.