Vacature Administratieve medewerker Zoetermeer

Administratieve medewerker Zoetermeer in Zoetermeer

Vanwege de groei van een bedrijf die gespecialiseerd is in de verkoop en montage van ramen en deuren, zoeken wij voor onze nieuwe showroom een energieke en klantgerichte medewerker.

Functie: Administratieve medewerker en klantenservice 

Locatie: Zoetermeer

Verantwoordelijkheden:

☑️ Beheren van dagelijkse administratieve taken op kantoor.

☑️ Direct contact met klanten, orderverwerking en aftersales service.

☑️ Plannen en coördineren van installatie- en service.

☑️ Voorbereiden van offertes, contracten en verkoopdocumentatie.

☑️ Samenwerken met jouw collega’s om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te garanderen.
 

Wat heb je nodig?:

☑️ Communicatieve vaardigheden en makkelijk contact kunnen leggen met potentiële klanten. 

☑️ Kennis van MS Office-pakket.

☑️ Kennis van de Nederlandse en Engelse taal

Wij bieden:

☑️ 40-urige werkweek.

☑️ Salaris comfort CAO.

☑️ Reiskostenvergoeding.

☑️ Product- en verkooptrainingen.

☑️ Vriendelijke werksfeer in een goed samenwerkend team.



Functie:Administratieve medewerker en klantenservice
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 3200
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratieve medewerker Zoetermeer KENSY BV 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures