Werken bij Adjust
Interim Adviseur P2P - Den Haag
Voor een directe klant zijn wij opzoek naar een P2P Adviseur!
Icon
Neem contact op met Dilara.
Author
Over de functie
Opdrachtomschrijving
Als informatiemanagement expert ga je de directie van een rijksoverheidsorgaan adviseren en ondersteunen bij het realiseren van hun digitaliseringsambities voor de rijksinkoop. Jouw rol omvat het interpreteren van beleidsvraagstukken en deze omzetten naar concrete uitvoeringsdoelstellingen.
Je focus ligt op:
Profiel:
Wat wij bieden
Adjust is hét consultancybureau gespecialiseerd in inkoop, aanbestedingen, contractmanagement en (beleids)advisering. Voor overheden en bedrijven. Al 15 jaar gaan we voor het beste resultaat, met oog voor de impact van elk besluit, op zakelijk én menselijk vlak. Omdat winst meer is dan alleen kostenbesparing.
Werken bij Adjust is werken aan inhoudelijk interessante projecten bij mooie klanten.
Deze rol betreft een interim functie voor 32 uur per week voor 4 tot 6 maanden met een optie tot verlenging.
Solliciteren?
Ben jij enthousiast geworden? Aarzel dan niet en neem direct contact op met mij via: of bel naar .
Samen één team
Samen komen we verder. We helpen elkaar tijdens het sales proces en tijdens het uitvoeren van de opdracht. Samen excelleren!
Uitdagende opdrachten
Adjust biedt uitdagende opdrachten op alle niveaus bij zowel overheden als binnen private organisaties. Jij kiest je eigen opdracht!
Hart en hoofd
Bij Adjust durf je op professionele wijze je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Dit betekent dat we ons gezond verstand gebruiken en gewetensvol te werk gaan. Dit is jouw onderscheidend vermogen als consultant.
Adjust in 90 seconden
Via Adjust kom ik altijd in aanraking met interessante en uitdagende projecten.
Frank Manders
Associate & projectmanager Special Projects
Jouw interim opdracht gespot? Zo verloopt het proces
Reageer op een van onze gepubliceerde interim opdrachten of neem direct contact op met onze Resource & Matching Manager, Eveline Bos om alle mogelijkheden te bespreken
Samen bespreken wij jouw profiel, eisen en wensen waaraan een nieuwe interim opdracht moet voldoen en komen we tot een selectie van passende opdrachten.
Adjust ontzorgt jou als zelfstandige door de benodigde aanbiedingsdocumentatie op te stellen, te optimaliseren en je voor te bereiden op een intakegesprek zodat jij de beste kans maakt om voor de beoogde interim opdracht geselecteerd te worden.
Gefeliciteerd!
Author
Contractmanager (Sociaal Domein) - Randstad
Verbind jij inkoopkennis met materiekennis voor uitvoerbare contracten? Vind jij dat inkoop niet alleen technisch van aard is maar, dat…
SOCIAAL DOMEIN
Senior Contractmanager (Bouw & Infra) - Amstelveen
Sta jij graag aan het roer van baanbrekende projecten binnen de infrastructuur? Onze gespecialiseerde Bouw & Infra business unit is…
Laat ons weten waarom jij bij ons wilt werken!
Vragen en contact
PersonFunctie: | adviseur |
Startdatum: | 11-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Freelance |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.