Vacature Backoffice Medewerker

Backoffice Medewerker in s-Gravenhage

Ben jij een kei in plannen, regelen en organiseren. Vind je het daarnaast leuk om een breed takenpakket te hebben, administratief bezig te zijn en actief bij te dragen aan het behalen van de organisatiedoelstellingen? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Voor VAPRO in Den Haag, de bekende opleider van specialisten in de proces- en maakindustrie, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Backoffice Medewerker voor 32 - 40 uur per week.

Over de organisatie

VAPRO is al zo'n 70 jaar in Nederland actief en de bekendste specialist op het gebied van opleiden binnen de proces- en maakindustrie. VAPRO is van oudsher een instituut dat industriële bedrijven helpt om hun werknemers zich te laten ontplooien op een manier die impact maakt. Sinds 1956 hebben ze duizenden ondernemingen aan goed geschoold personeel geholpen en hebben ze honderdduizenden operators opgeleid, tot aan China en Indonesië. Ze hebben wereldwijd impact gemaakt en weten hoe cruciaal de menselijke factor is  in branches die worden voortgestuwd door technologische ontwikkelingen 

Dagelijks werken zo'n 120 bevlogen collega's hard om zaken een beetje slimmer en beter te maken.  VAPRO biedt een breed scala aan producten en diensten, van detacheren tot opleiden en alles wat ertussen zit. Ze maken onderdeel uit van Dyo People Solutions (Moederbedrijf Olympia Uitzendbureau en hebben zeer ambitieuze doelstellingen voor de toekomst. 

Wat je gaat doen

Als Backoffice Medewerker bij VAPRO heb je een zeer belangrijke rol bij alle administratieve processen die voortkomen uit recruitment- en/of opleidingsprocessen. VAPRO heeft een talrijk pallet aan business lines (o.a. detachering, beroeps- en functie opleiden, trainingen, leermiddelen en examens en recruitment) en binnen het brede pallet van administratieve taken heb jij één of meerdere specialismen. Zodat je directe collega's (4) in de basis kan vervangen. 

VAPRO maakt onderdeel uit van Dyo People Solutions (Moederbedrijf Olympia Uitzendbureau) een heeft zeer ambitieuze doelstellingen. De komende jaren staat in het teken van groei, o.a. door middel van het uitrollen van nieuwe business lines en het opstarten van een franchise model. En hier ga jij een belangrijke bijdrage aan leveren! 

Je takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Binnenhalen en verwerken van uren van medewerkers en freelancers
  • Opstellen diverse overeenkomsten (arbeids-, opleidings-, freelance- en klantovereenkomsten)
  • Signaleren van aflopende contracten en verlengingen
  • Beheren van personeelsdossiers
  • Actieve bijdrage leveren aan het onboarding van medewerkers
  • Aanleveren van salarismutaties 
  • Opvragen en verwerken van de inlenersbeloning/checken op minimaal toepassen van inlenersbeleoning; signaleren van verhogingen/mutaties
  • Aan- en afmelden bij pensioenen en verzekeraars
  • Beantwoorden van eerste lijns vragen van medewerker en externe stakeholders. 

Wie ben jij

De ideale kandidaat werkt nauwkeurig en heeft een klantgerichte en dienstverlenende instelling. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, overredingskracht en bent stressbestendig. Verder is het van belang dat je met een helicopterview situaties snel overziet en hebt een goed ontwikkelt plan- en organisatievermogen. Verder heb / ben je:

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • 32 - 40 uur per week beschikbaar
  • Ervaring met opleidings- en/of personeelssystemen is een pré
  • Werkervaring op het gebied van personeels-, uren-, en of salarisadministratie is een pré.

Wat je krijgt

  • Bruto fulltime salaris tussen €2.500 en €3.500, afhankelijk van senioriteit en ervaring 
  • 8% vakantiegeld
  • 26 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Een zeer ruim mobiliteitsbudget
  • Een goede pensioenregeling bij Nationale Nederlanden
  • Een laptop en telefoon van de zaak
  • Mogelijkheid tot het volgend van (functiegerichte) opleidingen en trainingen, naar behoefte en op aanvraag
  • Hybride thuiswerkbeleid
  • Mogelijkheid om gebruik te maken van leasefietsregeling. Hier mag je ook gebruik van maken als je alleen voor privé gebruik een (elektrische) fiets wil aanschaffen. 

High Quality Recruitment ondersteunt VAPRO exclusief in deze procedure. Vragen, reacties en sollicitaties kunnen worden gestuurd naar Brett Michiels, te bereiken via b.michiels@high-quality.nl of via 06 - 21 93 79 65.



Functie:administratief medewerker backoffice
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Backoffice Medewerker High Quality 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures