Vacature Commercieel Binnendienst Medewerker

Commercieel Binnendienst Medewerker in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf regelt schades en taxeert in de zakelijke en grootzakelijke markt. De medewerkers zijn experts binnen hun vakgebied, hebben oog voor de klant en kijken mee naar de beste oplossingen. Met 120 medewerker verdeelt over vier locaties in Nederland maken zij het verschil bij impactvolle gebeurtenissen. Ze staan voor een persoonlijke aanpak en denken echt mee met gedupeerden.

Quote van één van de medewerkers: “Werken bij LENGKEEK is voor mij een soort verlengstuk van wie ik in mijn dagelijks leven graag wil zijn. Het is het in de dagelijkse praktijk het verschil kunnen maken voor mensen die onverwachts geconfronteerd zijn met (vaak) een impactvolle situatie in hun leven. Het is steeds weer zoeken naar passende oplossingen en in veel gevallen goed samenwerken met een groep fijne en betrokken collega’s. Kortom een prachtige uitdaging en een dankbare taak waar ik elke dag weer met veel plezier aan mag werken!”

Functieomschrijving

Als (parttime of fulltime) Commercieel Binnendienst Medewerker bij deze dienstverlener in schade-expertise en taxatie kom je te werken op de afdeling taxatie. Je bent de motor van het commerciële team en verantwoordelijk voor het versturen van offertes naar (potentiële) klanten en het opvolgen hiervan. Omdat je veel contact hebt met klanten ben je communicatief sterk en vind je het leuk om de telefoon op te pakken. Je bent een enthousiaste teamspeler je maakt binnen deze functie maakt deel uit van een team van drie commercieel medewerkers, 2 accountmanagers, 2 planners, 4 secretaresses en daarnaast 27 taxateurs. Je werkt nauw samen met je collega's ondersteunt het team bij administratieve werkzaamheden zoals het voorbereiden van grote taxatieprojecten voor de accountmanagers.

Binnen de functie Commercieel Binnendienst Medewerker krijg je de ruimte om te groeien en kennis op te doen. Zo volg je bij start een interne opleiding om meer te weten te komen over het werken bij een verzekeringsbedrijf en word je 1 op 1 begeleid in de inwerkperiode. Daarnaast zijn extra studies op eigen initiatief altijd bespreekbaar. Heb je de ambitie om je verder te ontwikkelen op commercieel vlak? Dan is de doorgroei naar de functie Accountmanager één van de mogelijkheden.

De werktijden zijn van 08:30 uur tot 17:00 uur en naast drie dagen op kantoor kan de functie op de overige dagen vanuit huis worden uitgevoerd. De locatie waar je zal komen te werken is het hoofdkantoor in hartje Rotterdam. Op slechts 10 minuten loopafstand van de metro is deze goed te bereiken, parkeren is enkel mogelijk tegen betaling.

Functie-eisen
  • Je bent 32,36 of 40 uur per week beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal vloeiend;
  • Jouw woonomgeving is in of rondom Rotterdam;
  • Een afgeronde studie of 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto maandsalaris €2446,- €3000,- gebaseerd op kennis en ervaring;
  • Een 13e maand; 
  • 27 vakantiedagen (elke 10 jaar +1) ;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Een baan voor op de langere termijn middels een contract direct bij het bedrijf;
  • 0,21 cent kilometervergoeding of 100% vergoeding bij het reizen met het openbaarvervoer;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Directe opbouw van pensioen.


Functie:commercieel medewerker binnendienst b2b
Startdatum:3-6-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:3930 – 3930
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Commercieel Binnendienst Medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures