Vacature Controleleider Audit

Controleleider Audit in Capelle aan den Ijssel

  • Je treedt je op als meewerkend voorman/voorvrouw en stuurt de assistenten aan.
  • Eindverantwoordelijk voor teamverrichtingen bij de klant en het aansturen van assistenten.
  • Identificatie van risico's vanuit IT-omgeving en uitvoering van de controle van jaarrekeningen.
  • Actieve bijdrage aan het controleplan en gebruik van innovatieve tools.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de verrichtingen van het team bij de klant. 
  • Je maakt een planning voor de controlewerkzaamheden, denkt mee in het controleplan en je maakt veelvuldig gebruik van innovatieve tools.
  • Je bent klant -en resultaatgericht, verantwoordelijk en denkt vooruit.


Wat deze werkgever uit Capelle aan den IJssel jou biedt:
  • Marktconform salaris tussen €4.700 en €6.300 op basis van 40 uur per week, met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Flexibiliteit in werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken, ondersteund door een gezonde werk-privé balans.
  • Uitgebreide persoonlijke en professionele ontwikkelingsmogelijkheden, inclusief een eigen ontwikkelcoach en betaalde studiekosten.
  • Toegang tot de nieuwste technologieën en innovatieve tools binnen jouw vakgebied.
  • Intensieve begeleiding en ondersteuning door een balanscoach, zowel zakelijk als privé.
  • Een open en plezierige werkomgeving in een team dat voor elkaar staat, met regelmatige bootcamps.


Functie:Controleleider Audit
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4700 – 6300
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Controleleider Audit WR.nl Solliciteren 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures