Vacature Facilitair Medewerker

Facilitair Medewerker in Zoetermeer

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf is een franchiseorganisatie van 55 enthousiaste werknemers die van koffie, en alles er omheen, een feestje maakt. Ze zijn erg gepassioneerd over de koffie die zij zelf maken. Dit zie je terug in de zaak door de heerlijkste melanges en gepersonaliseerde koffiezetautomaten. De opdrachtgever bezorgt de gemaakte producten persoonlijk bij hun klanten. Voor hun klanten is het erg fijn zodat zij rustig thuis kunnen genieten van een lekker bakje koffie. Tijdens het rijden van de route onderhouden ze het contact met de klant en vullen ze de voorraad aan. Ondertussen zorgt het bedrijf ervoor dat het koffiezetapparaat als een trein loopt, zodat iedereen kan blijven genieten van de heerlijke koffie. 

Functieomschrijving

Vind je het leuk om een aanspreekpunt te zijn voor mensen en heb jij een echt hospitality hart? En ben je op zoek naar een fulltime baan, dan is dit zeker iets voor jou. Voor onze opdrachtgever in Zoetermeer zijn we op zoek naar een Facilitair Medewerker voor 40 uur per week. In de periode van 22 juli t/m 30 augustus van ma/vrij. LET OP, het betreft een tijdelijk contract. 

 Als Facilitair Medewerker verzorg je de koffie voor bezoekers, je onderhoudt vergaderruimtes en onze kantine. Je neemt de telefoon op en zorgt ervoor dat de mailbox altijd up-to-date is. Je onderhoudt contact met interne en externe leveranciers/klanten en komt representatief voor de dag.

Zie jij jezelf al helemaal werken bij deze opdrachtgever? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet, stuur je CV naar ons toe en wie weet zien we jou binnenkort op ons kantoor!

Functie-eisen
  • Je bent spontaan en klantvriendelijk, je houdt ervan om te zorgen voor mensen en vindt het niet erg om een aanspreekpunt te zijn;
  • Je bent een echte doorpakker en je vindt het fijn om afwisselende werkzaamheden uit te voeren;
  • Je vindt het vanzelfsprekend om representatief voor de dag te komen;
  • Je bent specifiek en let op de details en je houdt van een schone en opgeruimde werkomgeving;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent woonachtig op maximaal 30 minuten van ons kantoor in Zoetermeer.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een tijdelijke voltijd baan van 22 juli t/m 30 augustus van ma t/m vrij van 08:30 tot 17:00 uur;
  • Een startsalaris van €2.410 – €3.000 per maand gebaseerd op 40 uur per week (afhankelijk van leeftijd en ervaring);
  • 24 vakantiedagen op basis van 40 per week;
  • Elke dag gratis vers fruit in de kantine;
  • De allerlekkerste koffie op de zaak;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.


Functie:facilitair medewerker servicedesk
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Facilitair Medewerker Olympia 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures