Vacature Facility Manager

Facility Manager in Delft

Werken bij KesslerPerspektief

Facility Manager

Den Haag, Delft en Rotterdam HBO 32 tot 36 uur


Den Haag, Delft en Rotterdam
HBO
32 tot 36 uur

Facility Manager

Den Haag, Delft en Rotterdam HBO 32 tot 36 uur


Den Haag, Delft en Rotterdam
HBO
32 tot 36 uur

Facility Manager

Delft, Rotterdam & Den Haag


Wij zijn op zoek naar een Facility Manager voor 32-36 uur per week.
Stichting KesslerPerspektief
Mensen die in een kwetsbare positie zitten opvangen en ondersteunen, daar werkt stichting KesslerPerspektief hard voor. Wij helpen mensen die geen uitweg meer zien, dakloos zijn of die verwikkeld zijn in huiselijk geweld om een nieuw perspectief te bieden. We stimuleren participatie en doen er alles aan om onze cliënten te helpen. KesslerPespektief staat voor een open, respectvolle en vooral vriendelijke benadering onderling en naar buiten toe.
Barrière doorbreken is waar onze stichting bekend om staat. We zoeken naar vernieuwing en willen mensen verbinden met elkaar. Wij houden daarbij altijd rekening met onze doelgroep en regelen zorg en veiligheid voor hen die het nodig hebben.
Wie zijn onze cliënten
KesslerPerspektief werkt voor iedereen in de samenleving. We komen van alles tegen. Mensen die dakloos zijn of het gaan worden, daarop ligt onze focus. Daarbij zien wij verschillende dingen vaak terugkomen zoals sociale, psychische of lichamelijke kwetsbaarheid. Denk daarbij aan verslavingen, schulden, eenzaamheid of contact met justitie. Daarnaast hebben de cliënten vaak geen netwerk dat hen ondersteunt of zorg en begeleiding die snel ingrijpen als dat nodig is. Daar zetten wij ons voor in.
De functie
Als Facility Manager hou je je voornamelijk bezig met de inkoop en het beheer van facilitaire diensten. Zo inventariseer je de behoeften van de medewerkers en vertaal je die naar eisen om te komen tot de selectie van de juiste leveranciers. Denk aan het uitbesteden van de schoonmaak of bijvoorbeeld het aangaan van een nieuw huurcontract voor een pand dat we gaan inzetten voor de opvang van dak- en thuislozen. Naast het sluiten van nieuwe contracten zorg je ook dat de uitbesteedde dienstverlening goed wordt geïmplementeerd en de bestaande contracten conform afspraak worden nagekomen. Je bent dus dagdagelijks bezig met implementeren, managen, monitoren, meten en vastleggen van de prestaties van de leveranciers op levering en kwaliteit. Daarnaast schrijf je ook documenten zoals facilitaire beleidsstukken en bijbehorende werkprocessen.
Kortom, jij bent in je element als je:
  • jouw collega's ondersteunt en daarmee de cliënten tweedelijns helpt door alles op het gebied van facilitaire contracten te regelen.
  • schakelt tussen de leveranciers, collega's, teamleiders en directeuren. Waarborgt dat de diensten conform afspraak worden geleverd.
  • de klantvraag in een programma zet met eisen (bestek).
  • contracten inkoopt en opstelt met leveranciers gelet op wat de organisatie en onze cliënten nodig hebben.
  • grote facilitaire projecten regisseert.

Wie zoeken wij?
Het belangrijkste is dat jij feeling hebt met de doelgroep. Je bent makkelijk benaderbaar, pakt je eigen verantwoordelijkheid en taakvolwassenheid is voor jou niet onbekend.
Daarnaast heb je:
  • een hbo-diploma in de facilitaire richting.
  • minimaal 2 jaar ervaring binnen dit vakgebied.
  • bij voorkeur werkervaring in de zorgsector met een facilitaire functie.

Wat bieden wij
Werken met betrokken collega's binnen een unieke stichting, die kans krijg jij bij KesslerPerspektief. En natuurlijk krijg je daar ook iets voor terug.
Daarom bieden wij jou:
  • een salaris van € 3.321 tot maximaal € 4.810 bruto per maand, afhankelijk van je leeftijd, opleiding en ervaring (cao Sociaal Werk MNT 9).
  • een compleet introductieprogramma met trainingen.
  • uitruilmogelijkheden van arbeidsvoorwaarden vanuit je individueel keuzebudget (18,69% van je bruto jaarsalaris).
  • opbouw van een eigen loopbaanbudget (1,5% van je brutosalaris).
  • een goede pensioenregeling via Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
  • verschillende trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Zin in een baan vol impact?
Wil jij hét verschil maken voor het onderkomen van onze cliënten? Wij staan te popelen om jouw cv en motivatie te lezen. Wij hebben jouw VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) nodig.
Voor vragen en meer informatie over de functie van Facility Manager neem je contact op met () op nummer .

vertelt je alles wat je wil weten.

Hier ga jij werken

KesslerPerspektief

Functie:facility manager
Startdatum:06-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4810 – 4810
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Facility Manager KesslerPerspektief 06-06-2024

Bekijk ook andere vacatures