Vacature Financieel administratief medewerker

Financieel administratief medewerker in s-Gravenhage

Ben jij een nauwkeurige cijferliefhebber met een passie voor de financiële sector? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Werken bij het bekende klachteninstituut, is werken in het hart van de financiële dienstverlening. De cultuur is informeel en je komt te werken in een organisatie vol proactieve, ambitieuze en klantgerichte professionals, die graag met je samenwerken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen met elkaar. In totaal zijn ongeveer 75 medewerkers werkzaam bij Kifid, waarvan 45 juristen, die met elkaar zorgen dat jaarlijks ongeveer 3.000 klachten inhoudelijk kunnen worden behandeld.

Wat ga je doen?

In een klein, hecht team van Finance & Control-collega's ben jij hét aanspreekpunt voor de aansluitadministratie. Dit register bevat alle financiële dienstverleners die bij het klachteninstituut zijn aangesloten en waarvoor zij klachten behandelen. Jij zorgt ervoor dat deze gegevens altijd actueel en nauwkeurig zijn. Werken bij het bekende klachteninstituut, is werken in het hart van de financiële dienstverlening. De cultuur is informeel en je komt te werken in een organisatie vol proactieve, ambitieuze en klantgerichte professionals, die graag met je samenwerken. Er wordt hard gewerkt, maar ook veel gelachen met elkaar. In totaal zijn ongeveer 75 medewerkers werkzaam bij het klachteninistituut, waarvan 45 juristen, die met elkaar zorgen dat jaarlijks ongeveer 3.000 klachten inhoudelijk kunnen worden behandeld.

Functie eisen:

Jouw kennis en ervaring, gecombineerd met een proactieve en dienstverlenende persoonlijkheid, vinden wij belangrijker dan een afgeronde of passende opleiding. Je hebt een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in financiële of administratieve richting óf je hebt door opgedane ervaring, kennis van het uitvoeren van financiële administratie en het voeren van correspondentie over betalingen etc.

  • Je bent nauwkeurig, je houdt van het werken met details.
  • Je bent een echte doener en hebt een dienstverlenende instelling.
  • Je bent handig met digitale systemen, hebt je ervaring met MS Office, en je beheerst Excel goed.
  • Je signaleert kansen waarmee je de kwaliteit van je eigen werk kunt verbeteren.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren.
  • Je wordt ingeschaald op basis van relevante (werk)ervaring op een salaris van minimaal € 2.344 en maximaal tot € 3.393 bruto per maand op basis van 38 uur per week.
  • Een eindejaarsuitkering in de vorm van een 13de maand.
  • 8% vakantiegeld over 13 maanden
  • 27 vakantiedagen (bovenwettelijke dagen kopen of verkopen is mogelijk).
  • Thuiswerkmiddelenregeling en internetvergoeding voor het thuiswerken.
  • Deelname aan onze pensioenregeling.
  • Uitgebreide opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.


Functie:Financieel-administratief medewerker
Startdatum:04-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2344 – 3398
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Financieel administratief medewerker EP92 voor Werk 04-06-2024

Bekijk ook andere vacatures