Vacature Functioneel Beheerder

Functioneel Beheerder in s-Gravenhage

Functioneel beheerder

Jouw meerwaarde als functioneel beheerder

Als Functioneel Beheerder bij onze Stafdienst HR ben jij de sleutel tot het soepel laten verlopen en optimaal benutten van onze informatiesystemen. Jouw focus ligt op de technische implementatie van data-gedreven werken binnen HR, waardoor je een cruciale rol speelt in het verbeteren van onze processen.

Je bent betrokken bij het specificeren, reviewen en testen van nieuwe werkplekapplicaties en -versies, waardoor je direct impact hebt op de efficiëntie van onze systemen. Met jouw expertise lever je waardevolle (advies)deelproducten op operationeel niveau, waardoor je bijdraagt aan de verdere ontwikkeling van onze HR-processen. Ook ben je verantwoordelijk voor het technisch applicatiebeheer van de systemen, waardoor je een essentiële rol speelt in het waarborgen van de stabiliteit en functionaliteit van onze applicaties.

Belangrijkste taken
Je

  • draagt zorg voor de doorvertaling van mutaties op het gebied van in- door en uitstroomprocessen en de systemen die dat proces ondersteunen;
  • geeft mede uitvoering aan het informatiebeleid van de Tweede Kamer en het realiseren van
  • een betrouwbare, efficiënte en doelgerichte procesinrichting;
  • (her)ontwerpt, optimaliseert en implementeert de doorvertaling van werkprocessen in het systeem;
  • levert input voor het informatiebeveiligingsplan van HR en stemt af met de collega's bij het CISO bureau;
  • stelt gebruikershandleidingen en zorgt voor het opzetten en toewijzen van rapporten, menu's en gebruikersrechten (autorisatiebeheer), en geeft ook trainingen en instructies.
  • levert een bijdrage aan in- en externe audits met als doel de naleving van regelgeving en beleid te waarborgen.

Wat we jou bieden

  • Een uitdagende rol in een unieke werkomgeving.
  • Een uitdagende rol in een unieke werkomgeving. Een salaris dat varieert van € 3.404,39 - € 5.389,87 op basis van een 36-urige werkweek. Deze functie is ingedeeld in schaal 10. Het genoemde salaris is gebaseerd op de nieuwe salarisbedragen in de CAO Rijk 2024-2025 die per 1 juli 2024 in gaat.
  • Een maandelijks individueel keuzebudget (IKB) van 16,50% (per 1 juli) dat je bijvoorbeeld kunt laten uitbetalen of kunt omzetten in vakantiedagen.
  • Een pensioen bij het ABP.
  • Alle nodige faciliteiten om jezelf persoonlijk en professioneel verder te ontwikkelen.
  • Aanvullende regelingen voor bijvoorbeeld ouderschapsverlof.
  • Een vergoeding voor je woon-werkverkeer.
  • De mogelijkheid om hybride te werken (afhankelijk van functie).

Wat we van je vragen


  • Hbo werk- en denkniveau;
  • aantoonbare kennis op het gebied van HR-processen;
  • ervaring met projectmanagement;
  • Kennis van de richtlijnen voor veranderingen in de IT-omgeving, inclusief
  • goedkeuringsprocedures en impactanalyse.
  • Kennis van IT service management processen, best practices en concepten (ITIL, ASL, BISL, Agile, Scrum, Lean).
  • Kennis van HR systemen alsmede optimalisatie en digitalisatie daarvan.
  • Kennis van data / applicatie architectuur.
  • Kennis van procesmanagement en servicemanagement.
  • Kennis van en inzicht in registraties op het gebied van werkprocessen.
  • Enige ervaring met P-Direkt en Topdesk is een pré.

Waar je komt te werken

Je komt te werken in het tijdelijke onderkomen van de Tweede Kamer aan de Bezuidenhoutseweg 67, op loopafstand van station Den Haag Centraal.

Onze dienst bestaat uit senior adviseurs, juristen, HR administratie, adviseurs, participatiecoach en een senior adviseur recruitment. Jouw team van HR-adviseurs is klein en werkt nauw samen op het gebied van organisatie ontwikkeling.
Bijzonderheden

Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG).
Meteen solliciteren

Kom ook werken voor de democratie.
Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met senior adviseur recruitment, Shimi Goossen via telefoonnummer of per mail .
Werken bij de Tweede Kamer betekent werken voor de democratie van Nederland. Een eervolle taak waarbij je 150 Kamerleden dagelijks ondersteunt. Met ruim 700 collega's draag je bij aan het functioneren van de Tweede Kamer. In een unieke omgeving waar écht geen dag hetzelfde is. De Tweede Kamer is van iedereen en voor iedereen en streeft naar diversiteit aan achtergronden en kennis in haar organisatie.


Solliciteer

Functie type

Uitvoerend/ondersteunend

Afdeling

Stafdienst HR

Inschaling

Schaal 10

Maximaal aantal uren



Functie:functioneel beheerder
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3404 – 5389
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Functioneel Beheerder Tweede Kamer 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures