Secure Logistics
HR adviseur
24-40 uur per week
Ben jij als HR professional toe aan een tweede of derde stap in je carrière? Ambieer jij een zelfstandige HR positie binnen onze organisatie? R kom
Dan maken wij graag kennis met je. Bij Secure Logistics zijn wij op zoek naar een HR adviseur die goed kan schakelen tussen operationeel werk, het adviseren van leidinggevenden en het management. Daarnaast houd je je projectmatig bezig met HR optimalisatieprocessen. Je krijgt een uitdagende rol in een unieke branche, met een nog unieker product. Hebben wij je interesse gewekt? Lees dan verder!
Jouw uitdagingen als HR adviseur
In de functie van HR adviseur sta jij aan het roer van HR binnen de organisatie, waarbij je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en uitvoeren van het HR beleid. Denk aan de in- door- en uitstroom, het verwerken van salarismutaties, het beheren van personeelsdossiers en het coördineren en opvolgen van het verzuimproces. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers, leidinggevenden en het management en weet hen te begeleiden naar de juiste persoon of oplossing voor hun vraag.
Daarnaast coördineer je de jaarlijkse beoordelingsgesprekken en ondersteun je de collega's bij het vinden van werk gerelateerde opleidingen. Ook het stuk recruitment pak jij op, in nauwe samenwerking met uitzendbureaus.
Vanuit het HR-jaarplan zijn er aandachtspunten op het gebied van medewerkerstevredenheid, reductie van verzuim en talentmanagement, die jij projectmatig oppakt. Binnen dit brede takenpakket kijk jij scherp naar de processen en signaleert optimalisaties, maar weet deze ook om te zetten in concrete acties en communicatielijnen.
Secure Logistics is volop aan het ontwikkelen en groeien, daarom is er genoeg afwisseling en uitdaging! In deze functie krijg je ondersteuning vanuit de officemanager en rapporteer je aan de Algemeen Directeur.
Tot jouw takenpakket behoort het volgende:
Dit is jouw toegevoegde waarde!
Je komt goed tot je recht in een omgeving waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt en waarin ruimte is om te bouwen aan de organisatie en jezelf. Je nauwkeurige aandacht voor detail en het strategisch kunnen denken stellen je in staat om gevoelige informatie te beheren en inzichtelijk advies te geven binnen ons bedrijf. Nieuwe werknemers voelen zich welkom door het onboardingsproces dat jij coördineert en optimaliseert. Collega's vinden bij jou een luisterend oor en advies om tot een oplossing te komen.
Zelfs als je nog groeit in sommige van deze gebieden, kan je met jouw enthousiasme en toewijding aan HR de perfecte kandidaat zijn voor onze organisatie.
Verder herken jij jezelf in het volgende:
Dit hebben wij jou te bieden
Bij Secure Logistics kom je terecht in een gedreven organisatie met een informele werksfeer. Zo is er genoeg ruimte voor ontspanning tussen het werk door, denk aan een Switch en een voetbaltafel in onze kantine. Deze functie brengt veel uitdaging en diversiteit met zich mee en je krijgt alle ruimte om je te ontwikkelen. Daarnaast vinden wij een gezonde werk-privé balans erg belangrijk en kun je binnen onze organisatie echt jezelf zijn.
Een selectie van onze arbeidsvoorwaarden:
Dit is Secure Logistics
Al sinds 2003 zijn wij pionier op het gebied van identiteits- en toegangsmanagementoplossingen voor zakelijke gebruikers in de logistiek, bouw en industrie. Vanuit Rotterdam en de Maasvlakte zorgt Secure Logistics voor de uitwisseling van geverifieerde informatie van werknemers, werkgevers en kwalificaties. Met het XS-ID platform (o.a. CargoCard , Digital Safety Passport en PortKey ) bieden wij een uniek concept, waarmee we onze community een veilige en snelle toegang tot fysieke en digitale omgevingen verschaffen. Met XS-ID worden dagelijkse toegangs- en logistieke processen tot wel 90% versneld; hiermee zorgt Secure Logistics voor de optimalisatie van het bedrijfsproces. Momenteel ervaren al meer dan 4.900 bedrijven, 53.000 medewerkers uit 33 landen de voordelen van onze XS-ID services en dit aantal blijft groeien.
Kom jij ons team versterken?
Word je uitgedaagd door deze functie? Neem dan contact op met onze HR-afdeling: . Past de geschetste functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het gevraagde profiel past? Stuur deze vacature dan door!
Functie: | hr adviseur |
Startdatum: | 04-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3085 – 4407 |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.