Vacature HR Business Partner

HR Business Partner in Capelle aan den Ijssel

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf bestaat sinds 2005 en is goed in Klantcontact. Het is hun missie om contact gemakkelijker, persoonlijker en waardevol te maken.  

De filosofie van 'Happy People' focust op het welzijn van medewerkers door oprechte aandacht te schenken aan verbondenheid met klanten en collega's. Bij dit bedrijf wordt hard gewerkt, is er ruimte voor plezier en worden medewerkers gestimuleerd om het beste uit henzelf te halen om topwerk te leveren. Het 'Moving Forward'-plan zorgt voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, zodat alle medewerkers hun talenten optimaal kunnen benutten.

Functieomschrijving

Als HR Businesspartner ben je van onschatbare waarde voor het bedrijf en jouw collega's. Met jouw jarenlange kennis binnen het HR-vak breng je de organisatie en de verschillende afdelingen naar een hoger level. Je houdt je bezig met het coachen van leidinggevenden. Verschillende onderwerpen zoals in-, door-, en uitstroom en ziekteverzuim staan hierin centraal. Je bent betrokken bij de medewerkers en hebt echt oog voor de mens. Een fijne werkomgeving en gelukkige medewerkers is jouw optimale streven en hier draag jij een groot deel aan bij. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten en hierin is jouw expertise en creativiteit enorm belangrijk! Je weet als geen ander een veilige omgeving te creëren waarbij er sprake is van open communicatie en feedback constructief kan worden gegeven en ontvangen. Jij stimuleert elke medewerker om het onderste uit de kan te halen en bevordert hiermee de productiviteit binnen de hele organisatie. Je maakt deel uit van het HR-team. Dit altijd vrolijke team bestaat uit 12 collega's: People Director, HR Adviseur, twee HR Officiers, Verzuimcoördinator, Recruitment Manager, twee recruiters.

De werkdagen en werktijden zijn flexibel in te richten binnen 32 tot 40 uur per week. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om te beginnen tussen 07:00 en 10:00 uur en vervolgens een volledige werkdag van 8 uur te maken. Hybride werken behoort tot de mogelijkheden maar het mooie kantoor in Capelle aan den IJssel is absoluut een fijne locatie om samen met collega's te mogen werken. Deze locatie beschikt over gratis parkeergelegenheid en is gelegen aan de snelweg waardoor deze goed te bereiken is vanuit omliggende steden zoals Den Haag, Dordrecht, Delft, Maasluis en Gouda. Ook is de locatie goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Functie-eisen
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als HR-Businesspartner, HR-coördinator, HR-adviseur of HR-manager;
  • Je hebt kennis van arbeidsmarktontwikkelingen en relevante (arbeid) wet -en regelgeving;
  • Bij voorkeur heb je een Hbo-diploma (richting HRM, of Bedrijfskunde, of Economie) zodat je de verdiepingsslag kan maken;
  • Je bent tussen 32 uur en 40 uur per week beschikbaar.
Arbeidsvoorwaarden
  • Maandsalaris van € 3000,- en € 5000,- bruto per maand op basis van een fulltime werkweek;
  • Een dienstverband direct bij de opdrachtgever;
  • Reiskostenvergoeding (volledige Ov-vergoeding of € 0,21 cent per km);
  • 27 vakantiedagen en 8,33% opbouw vakantiegeld;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Een pensioenregeling;
  • Thuiswerkvergoeding van € 2,15 per dag;
  • Doorgroeimogelijkheden/opleidingsmogelijkheden;
  • Flexibele werktijden;
  • Een collectieve zorgverzekering;
  • Een fijne werksfeer, een platte organisatie en alle ruimte om te leren en groeien in ons mooie vakgebied!


Functie:projectmedewerker hr
Startdatum:3-6-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:5000 – 5000
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR Business Partner Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures