Bedrijfsomschrijving
Het bedrijf is een zelfstandig bedrijf dat in opdracht werkt van de Gemeente Delft. Hun doel is om elke Delftenaar een eerlijke kans te bieden om mee te komen in de samenleving. Met 180 medewerkers in dienst maken zij dagelijks het verschil in het leven van de bewoners van de stad. Als Directiesecretaresse bij dit bedrijf ben je onderdeel van een gedreven organisatie dat zich bezighoudt met vragen over zorg, jeugdhulp en maatschappelijke ondersteuning.
Zij hanteren een eigen aanpak die de eigen kracht van de burgers van Delft aanspreekt. De focus ligt op integrale en samenhangende ondersteuning en regelingen, waarbij ze financiën ontschot inzetten. Dit vraagt om een transformatie en innovatie van zorg en ondersteuning, waarbij de organisatie streeft naar een integrale werkwijze gebaseerd op 1 gezin, 1 plan, 1 regisseur. Hun uitgangspunt is om passende ondersteuning te bieden die zo licht mogelijk is, maar zo zwaar als nodig. Als medewerker bij dit bedrijf draag je bij aan deze transformatie.
FunctieomschrijvingAls parttime HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve taken binnen de HR-afdeling van een bedrijf die zich dagelijks inzet voor de bewoners van Delft. Sinds 1 januari is de organisatie over gegaan op een nieuw salarissysteem wat nog niet optimaal werkt. Verschillende HR-processen lopen niet zoals gewenst waardoor er veel werk blijven liggen en is er op administratief vlak werk bij is gekomen. Met jouw kennis van HR-processen en oog voor detail weet jij een bijdrage te leveren aan het op orde krijgen van de afdeling. Je bent iemand die het leuk vindt om de mouwen op te stropen en aan de slag te gaan. Kennis van salarisadministratie is mooi meegenomen maar zeker geen harde eis. Heb je enige tijd ervaring vanuit werk, stage of volg je een opleiding tot HR-medewerker? Dan kan het HR-team jouw kennis goed gebruiken!
Het HR-team bestaat uit vier collega’s waaronder een Strategisch HR-adviseur, een Recruiter, en Tactisch HR-adviseur, een medewerker inhuur en een HR-medewerker. Samen werken zij aan op de achtergrond hard en met veel passie, zodat de medewerkers in het werkveld optimaal en tevreden hun werk kunnen doen. Zij werken samen op locatie die goed te bereiken is met het openbaarvervoer. Het station Delft Centraal is slechts 2 minuten lopen. Parkeren is enkel tegen betaling mogelijk. . Hybride werken is in overleg mogelijk maar volledige aanwezigheid op kantoor wordt gewenst.
Het betreft een tijdelijke functie van 24 uur per week met de duur van drie maanden en mogelijkheid tot verlening.
Functie-eisenFunctie: | projectmedewerker hr |
Startdatum: | 3-6-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3500 – 3500 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.