Stedin logo
Inkoopadviseur Materialen
Rotterdam 40 uur Staf & Ondersteuning
Werk waar je trots op kan zijn
Dit ga je doen
Het afsluiten van nieuwe contracten om de energietransitie mogelijk te maken; daar word jij blij van.
Als inkoopadviseur bij Stedin zal je samen met het team Vendor Management uitgedaagd worden om jouw steentje bij te dragen aan de energietransitie: een efficiënt, betaalbaar en duurzaam energie systeem dat is voorbereid op de toekomst. Stedin betrekt haar materialen en diensten bij meer dan 500 leveranciers. Denk hierbij aan bijvoorbeeld kabels, stations, transformatoren en meters. Leverbetrouwbaarheid, veiligheid en kwaliteit zijn hierbij cruciaal.
Je krijgt energie van samenwerking in projecten, je begeleidt aanbestedingen en sluit contracten af die de basis vormen voor samenwerking met onze leveranciers. Hierin zorg je voor de meest optimale condities waarbij je de relatie niet uit het oog verliest en óók kijkt naar social return en duurzaamheid. Op deze manier draag je bij aan de ontwikkeling van de afdeling Vendor Management én aan de ambities van Stedin.
Hoe jouw dag als inkoopadviseur eruit ziet bij Stedin?
Het is woensdag, de gezamenlijke kantoordag. Na een heerlijke kop koffie (of thee), start je jouw dag met het begeleiden van een beoordelingsteam bij het waarderen van inschrijvingen van jouw aanbesteding voor een nieuwe technische innovatie.
Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je van je eigen of verse lunch en van het uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt even de stad in voor een wandeling. Na de lunch bereid je stukken voor en volgt een online cursus.
De werkdag sluit je af met een meeting over de volgende stap in de volwassenheidsfase van het team waarmee je bijdraagt om onze tools en processen verder te verbeteren en jouw werk makkelijker te maken.
Jouw sterke punten
Worden we blij van
Als inkoopadviseur bij Stedin ben je in staat je te verdiepen in de behoefte van je collega's en de mogelijkheden van de markt om dit vervolgens om te zetten in een concreet aanbestedingstraject. Je begeleidt zelf je eigen inkoop- en aanbestedingstrajecten, maakt heldere planningen en behaalt resultaat. Hierbij vind je een goede samenwerking en een duidelijke en open communicatie met je in- en externe stakeholders belangrijk. Wat jou verder onze nieuwe inkoopadviseur maakt:
Goed om te weten: Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom in deze rol voor minimaal 32 uur beschikbaar. Meer uit je rol halen? 36 en 40 uur is ook mogelijk!
Voldoe je (nog) niet aan alle functie eisen, maar denk je dat jij de juiste kandidaat bent? Dan zijn we ook benieuwd naar je en nodigen we je graag uit te solliciteren!
Een goed team
Daar hoor je bij
Je wordt onderdeel van het team Materialen binnen de afdeling Vendor Management van Supply Chain. Dit team bestaat uit 16 mensen. Het team is divers, behulpzaam en sociaal.
We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in het bruisende Rotterdam of op een van onze andere kantoren in Delft, Utrecht of Goes. De andere helft van de tijd werk je thuis of bezoek je een van onze leveranciers. Dat kan ook wel eens in het buitenland zijn.
Mooie arbeidsvoorwaarden
Die wil je hebben
Dat je van ons je eigen telefoon (of een Bring Your Own Device vergoeding) en laptop krijgt, vinden we nogal vanzelfsprekend. Wat mag je nog meer van Stedin als werkgever verwachten?
Alle financiële arbeidsvoorwaarden op een rij, weet je meteen waar je aan toe bent:
https://web.stedin.net/werken-bij/rekentool
Daar komt dit nog bovenop:
Elke maand je Persoonlijk Budget kiezen
Het Persoonlijk Budget is een percentage van je bruto maandsalaris en ontvang je bovenop je salaris. Afhankelijk van je salarisschaal is dat tot 24% van je brutosalaris, inclusief 8% vakantiegeld. Je bepaalt zelf waaraan je het Persoonlijk Budget wilt besteden. Zo kun je het uit laten keren voor een maandelijks extraatje. Of je koopt extra verlofdagen.
Vervoer
We zijn een duurzaam bedrijf. Reis je met het OV naar je werk, dan krijg je van ons een OV Vrij-abonnement 2e klas. Dit abonnement mag je ook privé gebruiken. Kies je voor een vaste reiskostenvergoeding dan ontvang je 13 cent per kilometer (maximaal 60 kilometer enkele reis) voor de dagen dat je reist voor je werk. Met je Persoonlijk Budget kun je dit aanvullen tot 21 cent netto per kilometer. Krijg je je eigen bedrijfsauto of -bus, dan mag je deze ook gebruiken voor woon-werkverkeer. Voor zakelijk verkeer gebruiken we deelauto's.
Nu reageren
Laten zien wat je in huis hebt
Zin in deze baan waar je voorop loopt in de energietransitie? Genoeg te doen bij Stedin! Doe je mee? Dat doe je met de knop 'solliciteren', je CV (en korte motivatie). Eerst nog vragen? Neem dan contact op met , of . We kijken ernaar uit je te ontmoeten!
Dankzij een (pre) employment screening en een assessment kunnen wij jou (en jij jezelf) nog beter leren kennen. Daarom maken deze onderdeel uit van de selectieprocedure. Een online assessment volgt na een positief eerste gesprek.
Solliciteren
Functie: | inkoopadviseur materialen |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 6648 – 6648 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.