Vacature Inkoopadviseur Materialen Jr

Inkoopadviseur Materialen Jr in Rotterdam

Stedin logo

  • Over Stedin

Inkoopadviseur Materialen

Rotterdam 40 uur Staf & Ondersteuning

Werk waar je trots op kan zijn
Dit ga je doen

Het afsluiten van nieuwe contracten om de energietransitie mogelijk te maken; daar word jij blij van.
Als inkoopadviseur bij Stedin zal je samen met het team Vendor Management uitgedaagd worden om jouw steentje bij te dragen aan de energietransitie: een efficiënt, betaalbaar en duurzaam energie systeem dat is voorbereid op de toekomst. Stedin betrekt haar materialen en diensten bij meer dan 500 leveranciers. Denk hierbij aan bijvoorbeeld kabels, stations, transformatoren en meters. Leverbetrouwbaarheid, veiligheid en kwaliteit zijn hierbij cruciaal.

Je krijgt energie van samenwerking in projecten, je begeleidt aanbestedingen en sluit contracten af die de basis vormen voor samenwerking met onze leveranciers. Hierin zorg je voor de meest optimale condities waarbij je de relatie niet uit het oog verliest en óók kijkt naar social return en duurzaamheid. Op deze manier draag je bij aan de ontwikkeling van de afdeling Vendor Management én aan de ambities van Stedin.

Hoe jouw dag als inkoopadviseur eruit ziet bij Stedin?

Het is woensdag, de gezamenlijke kantoordag. Na een heerlijke kop koffie (of thee), start je jouw dag met het begeleiden van een beoordelingsteam bij het waarderen van inschrijvingen van jouw aanbesteding voor een nieuwe technische innovatie.

Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je van je eigen of verse lunch en van het uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt even de stad in voor een wandeling. Na de lunch bereid je stukken voor en volgt een online cursus.

De werkdag sluit je af met een meeting over de volgende stap in de volwassenheidsfase van het team waarmee je bijdraagt om onze tools en processen verder te verbeteren en jouw werk makkelijker te maken.

Jouw sterke punten
Worden we blij van

Als inkoopadviseur bij Stedin ben je in staat je te verdiepen in de behoefte van je collega's en de mogelijkheden van de markt om dit vervolgens om te zetten in een concreet aanbestedingstraject. Je begeleidt zelf je eigen inkoop- en aanbestedingstrajecten, maakt heldere planningen en behaalt resultaat. Hierbij vind je een goede samenwerking en een duidelijke en open communicatie met je in- en externe stakeholders belangrijk. Wat jou verder onze nieuwe inkoopadviseur maakt:

  • Je beschikt over een afgeronde hbo- of wo-opleiding in een relevante richting zoals Supply Chain;
  • Je beschikt over enige jaren werkervaring in een soortgelijke functie of bent toe een volgende stap;
  • Bij voorkeur heb je kennis van de Europese aanbestedingswetgeving. Beschik je niet over deze kennis? Dan ben je bereid je hierin te ontwikkelen;
  • Je bent in staat om contracten en specificaties te lezen en te begrijpen, ook als dit in het Engels is.

Goed om te weten: Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom in deze rol voor minimaal 32 uur beschikbaar. Meer uit je rol halen? 36 en 40 uur is ook mogelijk!

Voldoe je (nog) niet aan alle functie eisen, maar denk je dat jij de juiste kandidaat bent? Dan zijn we ook benieuwd naar je en nodigen we je graag uit te solliciteren!

Een goed team
Daar hoor je bij

Je wordt onderdeel van het team Materialen binnen de afdeling Vendor Management van Supply Chain. Dit team bestaat uit 16 mensen. Het team is divers, behulpzaam en sociaal.
We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in het bruisende Rotterdam of op een van onze andere kantoren in Delft, Utrecht of Goes. De andere helft van de tijd werk je thuis of bezoek je een van onze leveranciers. Dat kan ook wel eens in het buitenland zijn.

Mooie arbeidsvoorwaarden
Die wil je hebben

Dat je van ons je eigen telefoon (of een Bring Your Own Device vergoeding) en laptop krijgt, vinden we nogal vanzelfsprekend. Wat mag je nog meer van Stedin als werkgever verwachten?

Alle financiële arbeidsvoorwaarden op een rij, weet je meteen waar je aan toe bent:

  • Goede arbeidsvoorwaarden horen erbij. Zo krijg je een (maximaal) salaris van €6648,- in schaal 9 gebaseerd op 40 uur per week, 24,5 vakantiedagen en bouw je prima pensioen op bij het ABP.
  • Bovenop je salaris ontvang je een persoonlijk budget van 24% (inclusief 8% vakantiegeld). Jij kiest wat je met het budget doet. Elke maand extra salaris? Of meer verlofdagen? In onze nieuwe Rekentool krijg je een alvast voorproefje van hoe jouw persoonlijk budget eruit zou kunnen zien en hoe je het zou kunnen besteden.

https://web.stedin.net/werken-bij/rekentool

  • Gezonde energie, die heb je nodig. Daarom krijg je van ons ook een Duurzaam Inzetbaarheid budget van €500 bruto per jaar (bijvoorbeeld voor je sportabonnement of je nieuwe voetbalshirt). En claim jij alvast een plek in het volgende Stedin Voetbaltoernooi?
  • Volgens ons Stedin@Work concept werk je 50% thuis en 50% op kantoor, wel zo flexibel. Wij zorgen voor jouw thuiswerkfaciliteiten, een thuiswerkvergoeding en reizen naar kantoor doe je met je OV vrij-abonnement waarmee je ook buiten werk onbeperkt kan reizen!

Daar komt dit nog bovenop:

  • Werken bij Stedin betekent werken bij een Worldclass Workplace. Een van de trotspunten van onze (en jouw toekomstige) collega's?
  • Jouw ontwikkeling staat centraal: events bezoeken met collega's, meedoen aan kennissessies, trainingen en opleidingen volgen. Zo geven we jouw talent écht alle kans en haal jij het beste uit jezelf.
  • Goede koffie van Heilige Boontjes.

Elke maand je Persoonlijk Budget kiezen

Het Persoonlijk Budget is een percentage van je bruto maandsalaris en ontvang je bovenop je salaris. Afhankelijk van je salarisschaal is dat tot 24% van je brutosalaris, inclusief 8% vakantiegeld. Je bepaalt zelf waaraan je het Persoonlijk Budget wilt besteden. Zo kun je het uit laten keren voor een maandelijks extraatje. Of je koopt extra verlofdagen.


Vervoer

We zijn een duurzaam bedrijf. Reis je met het OV naar je werk, dan krijg je van ons een OV Vrij-abonnement 2e klas. Dit abonnement mag je ook privé gebruiken. Kies je voor een vaste reiskostenvergoeding dan ontvang je 13 cent per kilometer (maximaal 60 kilometer enkele reis) voor de dagen dat je reist voor je werk. Met je Persoonlijk Budget kun je dit aanvullen tot 21 cent netto per kilometer. Krijg je je eigen bedrijfsauto of -bus, dan mag je deze ook gebruiken voor woon-werkverkeer. Voor zakelijk verkeer gebruiken we deelauto's.

Nu reageren
Laten zien wat je in huis hebt

Zin in deze baan waar je voorop loopt in de energietransitie? Genoeg te doen bij Stedin! Doe je mee? Dat doe je met de knop 'solliciteren', je CV (en korte motivatie). Eerst nog vragen? Neem dan contact op met , of . We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Dankzij een (pre) employment screening en een assessment kunnen wij jou (en jij jezelf) nog beter leren kennen. Daarom maken deze onderdeel uit van de selectieprocedure. Een online assessment volgt na een positief eerste gesprek.

Solliciteren



Functie:inkoopadviseur materialen
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:6648 – 6648
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Inkoopadviseur Materialen Jr Stedin 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures