Stedin logo
Contractmanager / Leveranciersmanager HR & Facilities
Rotterdam 40 uur Staf & Ondersteuning
Werk waar je trots op kan zijn
Dit ga je doen
Zorgdragen voor goede leveranciersrelaties en sturen op (lange termijn) groei in prestaties; daar word jij blij van als leveranciersmanager bij Stedin .
De energietransitie daagt Stedin uit om bij te dragen aan een flexibel, efficiënt, betaalbaar en duurzaam energie netwerk dat is voorbereid op de toekomst. Als leveranciersmanager voor onze categorie 'Services' heb jij een sleutelrol: jij bent, samen met de contracteigenaar, van A tot Z verantwoordelijk voor de kwaliteit van samenwerking met onze belangrijkste leveranciers.
Jouw specifieke werkveld zal daarbij met name bestaan uit facilitaire en HR-gerelateerde contracten, maar ook contracten vanuit andere stafafdelingen vallen onder je aandachtsgebied.
Hoe jouw dag als leveranciersmanager eruit ziet bij Stedin?
Nadat je een heerlijke kop koffie (of thee) hebt besteld, start je jouw dag met het maken van een analyse van de prestaties uit het contract met jouw leverancier. Je zorgt ervoor dat tijdig de contracten worden verlengd en optimaliseert deze, in samenspraak met de contracteigenaar waar nodig. Denk hierbij aan 100% leveranciersperformance en kwaliteitsborging.
Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je van je eigen of verse lunch en van het uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt even de stad in voor een wandeling. Na de lunch heb jij een meeting met één van de contracteigenaren binnen je aandachtsgebied om de leveranciersperformance te bespreken voor een van jouw leveranciers. Je draagt zorg voor een goede relatie met de leveranciers op tactisch en operationeel niveau.
De werkdag sluit je af met een meeting over de volgende stap in de volwassenheidsfase van het team waarin de ontwikkeling van werkprocessen centraal staat met daarbij de focus op uniformiteit, leverperformance en kostenefficiency.
Jouw sterke punten
Worden we blij van
In deze rol staat klantgerichtheid uiteraard centraal waarbij je sterk bent in het voeren van gesprekken met de opdrachtgever en opdrachtnemer. Je denkt in mogelijkheden en creatieve oplossingen om jouw doel te bereiken. Schakelen op en tussen verschillende niveaus is voor jou geen probleem, je bent een echte samenwerker, maar verliest het best haalbare resultaat niet uit het oog.
Wat jou verder onze nieuwe leveranciersmanager maakt?::
Je beschikt over een afgeronde hbo- of wo-opleiding in een relevante richting;
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van contract- of leveranciersmanagement is belangrijk;
Je bent in staat om contracten en specificaties te lezen en te begrijpen.
Goed om te weten: Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom is deze rol voor minimaal 32 uur beschikbaar. Nog meer uit je rol halen? 40 uur werken is ook mogelijk.
Een goed team
Daar hoor je bij
Je wordt onderdeel van het team Services binnen de afdeling Vendor Management van Supply Chain. Dit team bestaat uit 6 mensen. Het team is enthousiast, divers, behulpzaam en in ontwikkeling
We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in het bruisende Rotterdam; de plek waar jij je collega's ontmoet. De andere helft van de tijd werk je thuis of bezoek je een van onze leveranciers.
Mooie arbeidsvoorwaarden
Die wil je hebben
Dat je van ons je eigen telefoon (of een Bring Your Own Device vergoeding) en laptop krijgt, vinden we nogal vanzelfsprekend. Wat mag je nog meer van Stedin als werkgever verwachten?
Alle financiële arbeidsvoorwaarden op een rij, weet je meteen waar je aan toe bent:
Goede arbeidsvoorwaarden horen erbij. Zo krijg je, afhankelijk van kennis en ervaring, maximaal een salaris van € 6.648,49 bruto per maand gebaseerd op 40 uur per week, 24,5 vakantiedagen en bouw je prima pensioen op bij het ABP.
Bovenop je salaris ontvang je een persoonlijk budget van 24% (inclusief 8% vakantiegeld). Jij kiest wat je met het budget doet. Elke maand extra salaris? Of meer verlofdagen? In onze nieuwe Rekentool krijg je alvast een voorproefje van hoe jouw persoonlijk budget eruit zou kunnen zien en hoe je het zou kunnen besteden.
Volgens ons Stedin@Work concept werk je 50% thuis en 50% op kantoor, wel zo flexibel. Wij zorgen voor jouw thuiswerkfaciliteiten, een thuiswerkvergoeding en reizen naar kantoor doe je met je OV vrij-abonnement waarmee je ook buiten werk onbeperkt kan reizen!
Daar komt dit nog bovenop:
Gezonde energie, die heb je nodig. Daarom krijg je van ons ook een Duurzaam Inzetbaarheid budget van €500 bruto per jaar (bijvoorbeeld voor je sportabonnement) En claim jij alvast een plek in het volgende Stedin Voetbaltoernooi?
Werken bij Stedin betekent werken bij een Worldclass Workplace.. Een van de trotspunten van onze (en jouw toekomstige) collega's? Werksfeer.
Jouw ontwikkeling staat centraal: events bezoeken met collega's, meedoen aan kennissessies, trainingen en opleidingen volgen. Zo geven we jouw talent écht alle kans en haal jij het beste uit jezelf.
Elke maand je Persoonlijk Budget kiezen
Het Persoonlijk Budget is een percentage van je bruto maandsalaris en ontvang je bovenop je salaris. Afhankelijk van je salarisschaal is dat tot 24% van je brutosalaris, inclusief 8% vakantiegeld. Je bepaalt zelf waaraan je het Persoonlijk Budget wilt besteden. Zo kun je het uit laten keren voor een maandelijks extraatje. Of je koopt extra verlofdagen.
Vervoer
We zijn een duurzaam bedrijf. Reis je met het OV naar je werk, dan krijg je van ons een OV Vrij-abonnement 2e klas. Dit abonnement mag je ook privé gebruiken. Kies je voor een vaste reiskostenvergoeding dan ontvang je 13 cent per kilometer (maximaal 60 kilometer enkele reis) voor de dagen dat je reist voor je werk. Met je Persoonlijk Budget kun je dit aanvullen tot 21 cent netto per kilometer. Krijg je je eigen bedrijfsauto of -bus, dan mag je deze ook gebruiken voor woon-werkverkeer. Voor zakelijk verkeer gebruiken we deelauto's.
Nu reageren
Laten zien wat je in huis hebt
Zin in deze baan waar je voorop loopt in de energietransitie? Genoeg te doen bij Stedin! Doe je mee? Dat doe je met de knop 'solliciteren', je CV en motivatiebrief. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!
Wie je ook bent, wat je ook doet, bij ons ben je welkom. Want als je jezelf bent, werkt het net wat beter.
Dankzij een (pre) employment screening en een assessment kunnen wij jou (en jij jezelf) nog beter leren kennen. Daarom maken deze onderdeel uit van de selectieprocedure.
Het vinden van een wederzijdse match, daar krijgen we nieuwe energie van! Daarom zijn onze vacatures geen oproep voor acquisitie, we werven onze nieuwe collega's graag zelf.
Solliciteren
Functie: | leveranciersmanager |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 6648 – 6648 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.