Vacature Managementassistent

Managementassistent in Zoetermeer

Ipse de Bruggen, Zuid Holland

Werken met verstandelijk & meervoudig gehandicapten

Jij bent nodig bij
Ipse de Bruggen


Managementassistent

IP09422

Ben jij klantgericht, flexibel, ondernemend, kun je relativeren en beschik je over een gezonde dosis humor? Reageer dan snel, want wij zoeken een ervaren secretariële duizendpoot voor 24 uur per week.

Wie zijn wij

Je komt te werken voor Regio 4 van het organisatieonderdeel Kind en Jeugd. Jouw standplaats is het Servicekantoor in Zoetermeer, waar je de regiomanager en manager behandeling secretarieel en organisatorisch ondersteunt. Je werkt zelfstandig. Binnen de regio zijn meerdere locaties in onder andere Zoetermeer, Alphen aan den Rijn en Nieuwveen, waarvoor de managers verantwoordelijk zijn en het kan dus voorkomen dat je zo nu dan op één van die locaties werkt.

Jouw baan als management assistent

Je werkzaamheden ter ondersteuning van de managers zijn:

  • Zelfstandig agendabeheer
  • Plannen en organiseren van diverse bijeenkomsten
  • Bewaken van voortgang van werkzaamheden en prioriteiten stellen (in overleg)
  • Verzamelen en selecteren van gegevens voor verschillende doeleinden
  • Ondersteunen van de personele taken van de managers, onder andere met behulp van het software programma AFAS
  • Reserveren van ruimtes en locaties
  • Administratieve taken en (digitale) postbehandeling
  • Bijhouden van overzichten
  • Digitale archivering
  • Notuleren van besprekingen

Jouw profiel

Je beschikt over:

  • een afgeronde opleiding als management assistent of secretaresse;
  • ruime ervaring als secretaresse;
  • kennis van en ervaring met de gangbare digitale applicaties en hulpmiddelen;
  • goede communicatieve vaardigheden in woord en schrift;
  • een positieve en proactieve werkhouding en een drive om bij te dragen.

Daarnaast ben je:

  • representatief;
  • flexibel en betrouwbaar;
  • resultaatgericht en servicegericht;
  • zelfstandig en een teamspeler;
  • vier dagen per week beschikbaar.

Wat wij bieden

  • Direct een vaste aanstelling en contracturen van 24 uur per week
  • Een bruto maandsalaris tussen € 2.672 - € 3.606 op basis van 36 uur, conform CAO gehandicaptenzorg FWG 40
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding en gratis parkeren op loopafstand van de locatie
  • Een introductieprogramma om je goed voorbereid te laten starten
  • Zo goed als onbeperkt leren middels e-learning van GoodHabitz
  • Diverse overige trainings-, cursus- en opleidingsmogelijkheden
  • Jaarlijks € 750 fiscaal voordeel bij o.a. de aanschaf van een telefoon, laptop, tablet, fiets of het abonnement van jouw sportvereniging
  • De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen

Informatie

Je werkt bij Ipse de Bruggen vaak met kwetsbare cliënten. Daarom zijn wij zeer zorgvuldig in ons selectiebeleid. De aanvraag Verklaring omtrent het gedrag (VOG), het navragen van referenties en het opvragen van informatie bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd maken om die reden onderdeel uit van de selectieprocedure.
Voor informatie kun je contact opnemen met (), tel: of Linda van Beest (regiomanager), tel: .

Publicatiedatum

11.06.2024

Solliciteer voor

02.07.2024

Algemene informatie

Adres

Louis Braillelaan 42 , 2719 EK Zoetermeer

Match criteria

Gewenst aantal uren

  • 24 - 32 uur

Standplaats

  • Zoetermeer


Functie:management assistent
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2672 – 3606
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Managementassistent Ipse de Bruggen 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures