Als medewerker inhuurdesk verwerk je inhuurverzoeken in het systeem en inhuuroverzicht (Excel). Daarnaast voer je verschillende administratieve taken uit, zoals verlengingen, beëindigingen en mutaties. Dit doe je samen met je administratieve collega's van de inhuurdesk en je staat in nauw contact met de adviseurs. De inhuurdesk is valt binnen het Team Instroom van de DLSO
Verder:
Je werkt 32-36 uur per week en je hebt de mogelijkheid om thuis te werken. Je gaat zo snel mogelijk aan de slag tot en met 31 december 2024 met kans op verlenging.
Functie: | administratief medewerker inkoop, Medewerker inhuurdesk Douane |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3238 – 3413 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.