Vacature Officemanager - Jeugd Tandzorg West

Officemanager - Jeugd Tandzorg West in s-Gravenhage

Ben jij die energieke officemanager met vele talenten, waarvan HR er één is? Die het belangrijk vindt om bij te dragen aan een maatschappelijk doel en die zich samen wil inzetten voor het waarmaken van een missie? Dan zijn wij op zoek naar jou. 

Functie en organisatie 
Voor stichting Jeugd Tandzorg West zijn we op zoek naar een officemanager met HR skills. Als officemanager ben jij de spil van de organisatie. Jij bent in je element met een divers takenpakket en draagt er zorg voor dat besluitvorming en bedrijfsvoering bij elkaar komen. Je bent bovenal de drijvende kracht achter het HR-beleid en het kleine MT-team, dat bestaat uit de directeur-bestuurder, de operationeel manager, de tandheelkundig manager, de bestuurssecretaris en het hoofd financiële administratie. 

Wat doe je zoal? 

  • Onder leiding van de directeur-bestuurder ben je de rechterhand van het kleine MT. 
  • Je beheert de agenda van de directeur-bestuurder en het kleine MT. 
  • Je speelt een belangrijke rol in de voorbereiding van de MT-overleggen en de overleggen op gebied van kwaliteit van mondzorg. Daarvoor werk je samen met de MT-leden. Je stelt de agenda’s op, zorgt dat de juiste informatie op tijd beschikbaar is, je verzorgt de verslaglegging en bewaakt de opvolging. 
  • Met de input van het kleine MT schrijf je (concept) stukken, notities en memo’s en je stemt deze inhoudelijk af met andere afdelingen en expertises. Ook informeer je diverse partijen, in- en extern, over MT-besluiten, lopende projecten en activiteiten. 
  • Samen met de bestuurssecretaris verzorg je de jaarplanning (o.a. overlegmomenten met de verschillende gremia afgestemd op financiële en operationele jaarcyclus). 
  • Op HR-gebied ben je de rechterhand van de operationeel manager, die je zoveel mogelijk ontzorgt. 
  • Als spil in het web signaleer je behoeften op (o.a.) het gebied van HR en doet voorstellen op het gebied van HR-beleid. 
  • Samen met de bestuurssecretaris bereid je de overleggen met de OR voor, jouw input zal vooral op HR-gebied liggen. 
  • Je coördineert werving en selectie activiteiten en speelt een belangrijke rol in het ontwikkelen van onze employer branding. 
  • Onboarding van nieuwe collega’s. 
  • Diverse uitvoerende en administratieve taken, zoals opstellen van overeenkomsten, de registratie van verzuim en het beheer van medewerkersgegevens. 

Je hebt 

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau. 
  • Een aantal jaar relevante werkervaring. 
  • Een daadkrachtige, proactieve en ondernemende houding met een hands-on mentaliteit. 
  • Uitstekende plannings- en organisatievaardigheden. 
  • Makkelijk benaderbaar, gericht op samenwerking en een echte verbinder. 
  • Een beschikbaarheid voor 24 uur per week. 

Je bent 

  • Een energieke en daadkrachtige persoonlijkheid, met veel verschillende talenten. 
  • Bedreven in het schakelen met het MT-team en het voorbereiden en notuleren van overleggen. 
  • Enthousiast over het bouwen aan ons HR-beleid en de administratieve taken die daarbij komen kijken. 
  • In staat om behoeften van medewerkers te signaleren en deze om te zetten naar concrete voorstellen aan de directeur-bestuurder en het MT. 
  • Daadkrachtig en proactief. 
  • Meedenkend over diverse onderwerpen en geeft gevraagd en ongevraagd advies. 
  • Ambitieus en wilt graag meegroeien met onze organisatie. 

Wat biedt onze opdrachtgever? 

  • Een veelzijdige baan in de zorg binnen een leuk en enthousiast team met gedreven mensen 
  • Een werkplek in het mooie Den Haag (goed met het OV bereikbaar) met heerlijke koffie. 
  • Werken bij een stichting met een prachtig maatschappelijk doel, een informele sfeer en de mogelijkheid om met onze ambities mee te groeien. 
  • Een salaris tussen de €3.000,- en €4.200,- bruto per maand (afhankelijk van jouw werkervaring) op basis van 36 uur per week. 

Geïnteresseerd? 
Wij ontvangen graag jouw cv en motivatie. Je krijgt altijd binnen enkele dagen een reactie. De voorselectie vindt plaats bij Pro Assistance. Eventuele vervolggesprekken vinden plaats bij de opdrachtgever.  
 



Functie:Officemanager
Startdatum:04-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 4200
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Officemanager – Jeugd Tandzorg West Pro Assistance BV 04-06-2024

Bekijk ook andere vacatures