Als projectleider ben je belast met een aanzienlijke verantwoordelijkheid, omdat het succes van onze renovatieprojecten rechtstreeks afhangt van jouw leiderschap. Je hebt de touwtjes in handen wat betreft de verschillende aspecten van het project, zoals het opstellen van de werkbegroting, het regelen van inkoop, het plannen van werkzaamheden en logistiek, en het waarborgen van kwaliteits- en veiligheidsnormen. Bovendien is het behalen van positieve financiële resultaten van groot belang en rust die verantwoordelijkheid ook op jouw schouders.
Je werkt niet in isolatie, maar bent onderdeel van een projectteam waarin je een centrale rol speelt. Effectieve communicatie met diverse partijen, waaronder opdrachtgevers, onderaannemers en intern personeel, is van cruciaal belang voor een vlotte en succesvolle uitvoering van de projecten. Daarnaast geef je direct leiding aan het uitvoeringsteam en is het net zo belangrijk om een goede peoplemanager te zijn als het behalen van projectdoelen. We beschouwen onze medewerkers als ons belangrijkste kapitaal en daarom is het essentieel om hen goed te ondersteunen en te motiveren om optimaal te presteren.
Functie: | Projectleider, Projectcoördinator bouwkunde |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.