Senior Financieel Medewerker Job in Rotterdam
A verification link has been sent to your email:
Senior Financieel Medewerker - Rotterdam
Wil jij jouw financiële expertise inzetten in een inspirerende omgeving in het hart van Rotterdam?
Locatie Uren per week Als senior financieel medewerker (32 - 40 uur per week) voer je de integrale administratie van meerdere ventures en ben je het vaste aanspreekpunt voor de directie van de ventures waarvoor jij verantwoordelijk bent.
Daarnaast hou je je bezig met:
Afloop van tussenrekeningen;
Tijdige boeking van financiële transacties op jaareinde, waaronder onderhanden werk voor het opstellen van de conceptjaarrekening;
Het voeren van de salarisadministratie met hulp van een externe administrateur (jij levert de salarismutaties aan);
De BTW aangiftes;
Dividendbetalingen- en aangiften en -brieven/
Je werkt ook nauw samen met de medior financieel medewerker van jouw venture(s).
Hierbij heb je ook een coachende rol.
Daarnaast heb je een aanjagersrol bij het doen van verbetervoorstellen met betrekking tot de administratieve organisatie en interne controle.
Naast dat je het aanspreekpunt bent voor de directies van de verschillende ventures, ben je ook het aanspreekpunt voor de externe accountant.
Organisatie Onze opdrachtgever is een internationale consultancy organisatie.
Er wordt gewerkt aan uitdagende projecten die verandering te weeg brengen en waarbij samenwerking centraal staat.
Onze opdrachtgever geeft meer dan alleen een gedegen advies.
Zij ondersteunen hun klanten ook graag in de verdere implementatie en uitvoering van projecten.
Zij vervullen hierbij vaak een verbindende rol als vertrouwde en onafhankelijke derde waarbij alle betrokken partijen doorlopend van de juiste informatie en concrete voorstellen worden voorzien.
De consultants van onze opdrachtgever zijn eerlijk en grondig.
Ze vertellen niet wat de wereld wil horen, maar wat de wereld moet horen.
Advies komt tot stand op basis van sterke analytische vaardigheden en constructieve samenwerking met betrokken partners.
De organisatie kent een bijzondere samenwerkingsvorm en bestaat daarom uit ruim 20 ventures, die worden bediend door het administratieve team.
Dit team bestaat uit circa 13 personen.
Binnen dit team probeer je met je collega's alle taken altijd zo goed mogelijk te verdelen, rekening houdend met iedereen zijn/haar kennisniveau en persoonlijke voorkeuren en ambitie.
De ruim 20 ventures hebben verschillende administraties, dus van jou als senior financieel medewerker wordt scherpte vereist om continu goed te blijven nadenken en snel te kunnen schakelen tussen de verschillende ventures.
Als senior financieel medewerker sta jij je eigen verantwoordelijkheid en eigenaarschap.
Samen met je naaste collega's uit je team, bedien je de interne klanten.
Plezier in het werk en met elkaar is belangrijk.
Kansen die grijp je en je zet graag je talenten en kwaliteiten in op een manier die bij jou past.
Er wordt gewerkt op basis van vertrouwen, met als gevolg dat je in deze functie veel vrijheid zult ervaren.
Maar door jou verantwoordelijkheidsgevoel kun je hier uitermate goed mee om gaan.
Wat we vragen Onze geschikte kandidaat herkent zich in onderstaande beschrijving:
Jij hebt een afgeronde bachelor opleiding Accountancy of Finance & Control en minimaal 5 jaar werkervaring; of een afgeronde MBA opleiding in combinatie met minimaal 8 jaar relevante werkervaring;
Je kunt goed communiceren, zonder klantgerichtheid uit het oog te verliezen;
Je kunt zelfstandig werken en bent ook een teamspeler;
Je werkt nauwkeurig, kunt prioriteiten stellen en je bent integer en betrouwbaar;
Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord- en geschrift en daarnaast de Engelse taal voldoende;
Je hebt ervaring met project administraties.
Natuurlijk zijn jouw talent, kennis en ervaring super belangrijk maar jouw persoonlijkheid is net zo belangrijk.
We zoeken een kandidaat die na een gedegen inwerkperiode goed zelfstandig kan werken.
Iemand die het durft aan te geven als er hulp nodig is of even wilt sparren.
Inherent aan het werken binnen deze inspirerende en innovatieve organisatie is dat je tegen een beetje chaos moet kunnen en assertief durft te zijn.
Naast dat jij pietje precies bent met de cijfertjes en ervoor zorgt dat alles helemaal op rolletjes loopt, zouden je nieuwe collega's het leuk vinden als je ook zo af en toe een sportieve uitdaging met hen niet uit de weg gaat.
Ben jij de kandidaat die deze kans met beide handen aangrijpt?
We zoeken voor deze rol kandidaten die direct in dienst treden bij onze opdrachtgever.
Voor deze rol kun je rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden:
Brutosalaris met een bandbreedte tussen de €3.700 - €4.300,-
Aantrekkelijke bonusregeling die kan oplopen tot 15% van het jaarinkomen (waarvan deel groepsbonus/ deel individuele bonus), inclusief de mogelijkheid om bij een vast contract ook aandeelhouder te worden;
Laptop, telefoonkosten en een goede pensioenregeling
Dienstverband:
arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling).
30 vakantiedagen + 8.5% vakantietoeslag
Verder kun je gebruik maken van de sportschool beneden kantoor zodat je na een werkdag -of tussen het werk door- ook heerlijk kunt ontspannen en daarnaast wordt er dagelijks gezorgd voor een heerlijke lunch in de gezamenlijke keuken.
Ook een potje tafeltennis of -voetbal hoort erbij om tussen het werk door even te ontladen.
De vrijdagmiddag is er om lekker af te sluiten met een gezellige borrel en 1x per maand doen ze dit ook op donderdagmiddag.
Jaarlijks ga je met je collega's op vakantie, het ene jaar een binnenlandtrip en het jaar erop een buitenlandtrip.
Deze uitjes zorgen altijd voor onvergetelijke momenten met je collega's.
Neem voor informatie over deze mooie rol contact op met Rutger Verhagen via of via
Nieuwsgierig? Bekijk onze Business Cases! Laat je inspireren en lees hier wat jouw toekomstige collega's voor onze opdrachtgevers hebben kunnen betekenen
•
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met FIT dna via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bleiswijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Functie: | financieel medewerker |
Startdatum: | 02-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3700 – 4300 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.