Als medewerker van de servicedesk fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor bewoners van sociale huurwoningen, waarbij deze aannemer verantwoordelijk is voor alle renovatie- en onderhoudswerkzaamheden. Bewoners kunnen contact opnemen met de servicedesk voor eventuele problemen in hun woningen. Jij beantwoordt deze telefoontjes, zorgt ervoor dat bewoners zich gehoord voelen en coördineert de benodigde vakmensen om de problemen op te lossen. Je plant afspraken in voor de vakmensen en waarborgt een vlotte en bevredigende afhandeling van alle zaken. Tot slot neem je ook de administratieve taken op je. Door jouw inzet hangen bewoners altijd tevreden op.
Functie: | Service Medewerker Bouw, Servicedesk Medewerker Bouw |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.