Vacature Teamcoördinator

Teamcoördinator in Rotterdam

Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.

Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?

De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.

Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.

Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's

Teamcoördinator Rotterdam

Kom werken bij Trigion Traffic Support, onderdeel van de Trigion Safety Group.

40 uur per week

€ 2.622,00 - € 2.733,00 per maand

Teamcoördinator Rotterdam

40 uur per week

€ 2.622,00 - € 2.733,00 per maand

Functieomschrijving

Beschik jij over leidinggevende ervaring en ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière? Help jij graag verkeersdeelnemers op weg, bij infraprojecten in en rond Rotterdam? samen met jouw team van verkeersregelaars? Dan is deze functie als Teamcoördinator zeker iets voor jou!

Waar houd jij je als teamcoördinator voornamelijk mee bezig?

Als teamcoördinator ben je verantwoordelijk voor het aansturen en leidinggeven van jouw team van projectmedewerkers van Trigion Traffic Support. Je bent voor hen het eerste aanspreekpunt voor de operationele zaken met als doel een optimale uitvoering van de werkzaamheden van de operationele medewerkers. Je coacht jouw medewerkers hierbij. Je ondersteunt bij projecten en ziet toe op de veiligheid van je medewerkers. Je zorgt ervoor dat de medewerkerstevredenheid groeit en de (administratieve) processen efficiënt worden uitgevoerd. Daarbij:

Verantwoordelijkheden

  • Houd jij je bezig met het optimaliseren van de dienstverlening en processen waarbij je verantwoordelijk bent voor het werkplezier en medewerkerstevredenheid van de projectmedewerkers.
  • Zorg je ervoor dat de basis bij een nieuwe collega bij aanvang al goed is. Denk daarbij aan de juiste kleding, materialen, inloggegevens voor de diverse apps en opleidingen.
  • Geef je uitvoering aan het gehele, algemene personeelsbeleid zodat de projectmedewerkers optimaal kunnen functioneren. Denk hierbij aan het voeren van voortgangs-en beoordelingsgesprekken, ontwikkelingsgesprekken en (preventieve) verzuimgesprekken.
  • Ben je verantwoordelijk voor het aanleveren van input voor incidentenrapportages, toolboxmeetings en werkplekinspecties.
  • Ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van de voortvloeiende werkzaamheden met betrekking tot de projectmedewerkers, zoals contractverloop monitoren, verloop van opleidingen volgen, verzuimfrequentie, etc.

Wat je krijgt

Een uitdagende, afwisselende baan en ontzettend leuke groep collega's. Maar dat is nog niet alles! Je krijgt van ons daarnaast:


  • Een bruto-uurloon tussen de € 15,13 tot € 16,00, afhankelijk van jouw persoonlijke doorgroei en ontwikkeling
  • Altijd op tijd betaalt, doorbetaalde pauzes, maaltijdvergoeding, reiskosten en reistijdvergoeding voor de heenreis
  • Een nachttoeslag van 10% tussen 00.00 en 6.00 uur
  • Een pensioenregeling, 24 vakantiedagen en vakantiegeld
  • Exclusieve personeelskorting op uitjes

Wie je bent

Gastvrijheid en veiligheid gaan bij jou hand in hand. Je bent een echte teamspeler, operationeel sterk en communicatief vaardig. Daarbij sta je sterk in je schoenen. Ook ben je flexibel in je werktijden, kun je avond-, nacht- en weekenddiensten werken en houd je ervan om lekker in de buitenlucht te werken. Daarnaast:


  • Ben je in het bezit van een landelijke aanstellingspas, VCA is een pré
  • Ben je in het bezit van een rijbewijs B, eigen vervoer is een pré
  • Je hebt 2 tot 3 jaar werkervaring
  • Het kunnen ontwikkelen van de medewerkers, processen en procedures op basis van nieuwe ontwikkelingen
  • Computer- / digitaal vaardig. Je kunt meekomen in de huidige digitale wereld

Solliciteer en stel jouw carrière veilig

Werk jij mee aan een veiliger Nederland? Solliciteer snel en ontvang binnen 3 werkdagen een reactie van ons.

Tot slot

  • Voor deze functie heb je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) nodig.

Justine van der Haar

Ik kom graag met je in contact.

  • Stuur mij een appje


Functie:teamcoördinator
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2622 – 2733
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Teamcoördinator Facilicom 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures