Vacature Uniek

Uniek in Waddinxveen

Service

Bij HBM hebben wij service hoog in het vaandel staan. We willen onze klanten van het best mogelijke advies voorzien.

Onder de Service afdeling vind je onze klantenservice en onze werkplaats.


Customer Service

Op onze afdeling Customer Service staan onze medewerkers klanten te woord bij alle vragen voor, tijdens en na de aankoop van onze artikelen. Dit doen ze via verschillende kanalen. Je kunt hierbij denken aan vragen variërend tussen levering tot welk product voor welk project gebruikt kan worden.

Manager Harald vertelt over zijn team:

Wat maakt werken bij HBM zo leuk?

We zijn een bont gezelschap van circa 20 enthousiaste mensen, variërend in leeftijd en kennis en vaardigheden. Allemaal hebben zij hetzelfde enthousiasme voor HBM, onze producten én onze klanten. HBM wil elke dag een stukje beter zijn voor zijn klanten en is continu in beweging. Er is ruimte voor hard werken en hard genieten. Je inzet wordt gewaardeerd en je groeit mee met de ambitie van HBM. De groep heeft goed contact met elkaar en voor iedereen is ruimte. Het gemeenschappelijke doel is duidelijk en iedereen draagt daar zijn steentje aan bij. Als je hard werkt, kan je ook echt meepraten en meewerken aan verbeterinitiatieven. Daarnaast zie je van dichtbij wat er gebeurt in het Warehouse, op de Marketing afdeling en in de winkel en werkplaats. Je staat middenin het bedrijf. Daarnaast doen we leuke dingen zoals borrels, worden er regelmatig broodjes gehaald, zijn er sportevenementen en kan je werken aan je pool- en pingpongskills.

Wat is het mooiste/grootste succes dat je met het team hebt behaald of waar ben je het meest trots op?

Dat de productiviteit enorm is verhoogd en dat dit samen is gegaan met teamwork, een gezonde mindset en groei in kwaliteit en klantfocus. Daarnaast wordt de communicatie onderling steeds professioneler. Er liggen nog meer mooie projecten in de toekomst zoals bellen, inzet AI en het ticketsysteem uitbreiden naar andere afdelingen. We willen als team makkelijk bereikbaar zijn voor klanten en een nóg grotere informatiebron voor verbeterinitiatieven worden binnen de organisatie.

Wat voor tips heb je voor sollicitanten?

Durf te solliciteren! We zoeken naar een teamlid en elk teamlid is uniek!

Kantoorzitje met 3 personen

  • Ik heb voor HBM gekozen omdat het een snelgroeiend bedrijf was, waar ik veel uitdaging zag. Op de klantenservice is het echt 1 team, 1 taak, we helpen elkaar waar nodig. De collega's zijn leuk, we zijn ook weleens uit eten geweest met het elkaar. Het is een erg uiteenlopende afdeling met collega's van alle leeftijden en we kunnen hard werken en lol goed met elkaar combineren.

    HBM is innovatiegericht en informeel. Er is kans op een bonus en er zijn doorgroeimogelijkheden. Het meest trots ben ik op het lanceren van de chatbot.

    "Team work makes the dream work!"

    Jennifer

    Medewerker Customer Service

  • Het leukste aan ons team is de diversiteit; van 20-ers tot 60-ers, we zijn allemaal anders. De ene collega zie je stiekem glimlachen om een grapje, terwijl de andere een gangmaker is. Ondanks dat werken we hard met en voor elkaar om iedere dag een leuke en geslaagde dag proberen te bereiken. In het verleden zaten we op meerdere locaties, maar nu zijn we echt één afdeling. We zijn met zijn allen gaan eten, hebben borrels en een BBQ gehad. Ik doe zelf weleens persoonlijk iets met collega's, maar die zijn inmiddels meer dan collega's geworden.


    Nikita

    Medewerker Customer Service

Repair

Op onze repair afdeling vind je onze techneuten met passie voor techniek én twee rechterhanden. Zij beoordelen of defect retour gekomen artikelen nog gerepareerd kunnen worden om zo een nieuw of langer leven te krijgen. Ook voor schades en storingen draaien zij hun hand niet om. Daarnaast geven zij advies aan klanten en collega's van de winkel en klantenservice.

In 2023 is het spare parts magazijn ingericht. Op deze manier kan klanten een nóg betere service geboden worden.

Ik ben bij HBM gaan werken vanwege mijn liefde voor gereedschap, ik werk mijn hele leven al in de gereedschapsbranche. Wat het werk bij HBM leuk maakt is de afwisseling en de leuke collega's, we gaan allemaal goed met elkaar om en kunnen overal over praten. We zijn meerdere keren uit eten geweest met elkaar en erna wezen stappen.

Je eigen inbreng kan bij HBM tot ontplooiing komen, je kan je dromen waarmaken zeg maar. Er is veel mogelijk en het bedrijf is enorm flexibel, dat betekent wel schouders eronder!

In de 8,5 jaar dat ik (in december 2023) bij HBM werk, heb ik het bedrijf zien groeien tot wat het nu is. Het meest trots ben ik op het repareren van machines voor klanten en het opzetten van een spare parts magazijn.

"Kom werken bij dit mooie bedrijf dat oog heeft voor iedereen."

Jos

Teamlead Repair

Join us

Enthousiast geworden? Hieronder zie je de openstaande vacatures op de Customer Service en Repair afdeling.

Op locatie

  • Waddinxveen , Zuid-Holland , Nederland
Customer Service

Zijn er op dit moment geen openstaande vacatures op deze afdelingen maar kom je toch graag met ons in contact? Stuur ons dan een mailtje. Geïnteresseerd in andere functies? Kijk dan snel bij alle openstaande vacatures of er iets voor je tussen zit!



Functie:uniek
Startdatum:2-6-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Berkel en Rodenrijskrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Uniek HBM machines 02-06-2024

Bekijk ook andere vacatures