Als medewerker van de servicedesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor bewoners van sociale huurwoningen die worden onderhouden door een aannemer. Bewoners bellen de servicedesk met hun woninggerelateerde problemen en jij staat klaar om hun oproepen te beantwoorden. Je zult zorgvuldig naar hun zorgen luisteren om zo de juiste vakman in te schakelen om hen te assisteren. Je plant afspraken in voor de vakmensen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Met jouw toewijding eindigen de gesprekken met bewoners altijd positief.
Klinkt dit interessant? Lees dan verder!
Functie: | Servicedeskmedewerker, Servicedeskmedewerker Bouw |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.