Als werkplanner servicedesk ben je een belangrijke schakel binnen de organisatie. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, aangezien je het gehele proces van A tot Z beheert. In deze functie ben je het telefonische aanspreekpunt voor de bewoners van een aantal sociale huurwoningen. Wanneer er zich in de woning een probleem voordoet, bellen ze jou op. Het is aan jou om te achterhalen wie en wat er nodig is om het probleem te verhelpen. Dit doe je door goed door te vragen en kritisch te zijn. Jouw technische inzicht en kennis zullen je helpen een goede inschatting te maken. Jouw empathisch vermogen zorgt ervoor dat mensen zich bij jou begrepen voelen.
Nadat het probleem in de woning is verholpen, ben jij degene die alles administratief afrondt. Hierbij is het factureren een van de belangrijkste aspecten. Technische kennis is hier noodzakelijk, aangezien je de facturen inhoudelijk moet kunnen begrijpen en de verbanden tussen de gemaakte keuzes en bijbehorende kosten moet kunnen begrijpen. Je krijgt veel verantwoordelijkheid op en er wordt van je verwacht dat je hier op een integere manier mee omgaat.
Functie: | Werkorganisator, Werkvoorbereider Bouw |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Berkel en Rodenrijskrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de berkel-en-rodenrijskrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Berkel en Rodenrijs via berkelenrodenrijskrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op berkelenrodenrijskrant.nl.
© berkelenrodenrijskrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.